



MaderoKit.com
Vsaka dobra zgodba se začne s preprostim vprašanjem – a se bo to sploh prodajalo?
Za MaderoKit.com smo zato najprej postavili osnovno pristajalno stran in jo poslali v svet. Odziv? Obetaven. A ker nas “ok” ne zadovolji, smo zavihali rokave in začeli opazovati: kam uporabniki klikajo, kje se zadržijo, kaj jih prepriča, kdaj preprosto zaprejo stran in predvsem do kod scrollajo. Na podlagi teh vpogledov smo pristajalno stran dvakrat prenovili – z mislijo na uporabnika, UX in jasno zgodbo izdelka.
Rezultat? Konverzijska stopnja je zrasla iz 0,9 % na 2,1 %. Kar je za nov in drag produkt super.
Brez čaranja – samo testiranje, dobra UX praksa, še boljši občutek za kupca in nekaj optimizacijskih trikov.
A tudi tukaj se ne bomo ustavili, saj so v planu že nove spremembe.
Izziv
Postaviti prodajno pristajalno stran za edinstven izdelek in preveriti, ali trg sploh reagira. Nato s pomočjo podatkov in uporabniške analitike izboljšati izkušnjo in dvigniti konverzijo.